2013-01-14

Ihärdigt

Jobbig dag. Ihärdig värk i både rygg och nacke. Inte en paus i smärtan sedan klockan ett idag. Jag borde ha tagit hand om det mer ordentligt tidigare, men väntade med både smärtstillande salva och promenad. Smärtan har gjort det svårt för mig att göra mycket annat än sega, eftersom det blev en av de där dagarna då jag väntade på att värken skulle lätta. Klockan är över midnatt och någon större lättnad har jag ännu inte fått. Varför lär jag mig inte att endast vila inte alltid räcker? Humöret är hållbart, men knappast på topp.

Annat än det så har tankarna varit igång idag. På ett positivt sätt skulle jag nog säga. Jag har haft målplanering idag och även lagt lite tid till att utmana mina åsikter och värderingar. Ibland behöver man lägga lite tid på att rannsaka sig själv, även om det känns lite tufft. Exakt vad jag utmanat håller jag dock gärna för mig själv.

Snart kommer jag att skriva blogginlägg om sådant jag har i tankarna. Skriva blogginlägg som är mer konkreta än denna flummiga dagsbeskrivning.
Men för nu, godnatt alla fränder! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar