2012-11-12

Så lätt var det att gå med i Djurens Rätt

Jag har velat delta mer i aktiviteter inom Djurens Rätt länge, men av någon märklig anledning så har jag inte kontaktat ordentligt förrän nu. Och vad som är kul är att det var ju galet lätt att välkomnas in i gruppen! Jag skickade bara ett mejl där jag hälsa att jag var intresserad av att delta, och får direkt höra att de har möten varje månad som man kan komma på, samt bjuds direkt in till Facebook-gruppen, mm. Så lätt var det! =) 

Känns bara lite irriterande att jag missat de senaste sakerna som hänt inom Djurens rätt i Lund. Surast var nog att jag inte hann anmäla mig till det veganska julbordet på Govindas innan det blev fullbokat. Jag behövde en dag på mig för att fråga dem jag ville bjuda med, men när jag äntligen fått ett "ja" av dem så hade det just blivit fullbokat. Sån otur alltså. ><

Denna kväll är värken framme. Jag är trött som fasen i ryggen och vet inte riktigt hur jag ska orka hålla mig uppe tillräckligt länge för att laga mat. Men efter en trevlig dag är jag är ändå på gott humör. Cheers! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar